Wskazówki dotyczące budżetowego drukowania plakatów

Plakaty są idealnym produktem do druku masowego. Jako marketer chcący zrealizować Twoją kampanię, zareklamować Twoją firmę, produkty lub usługę, wypromować Twoją imprezę lub jako artysta masowo produkujący Twoje dzieła sztuki w ramach budżetu, nasze plakaty pomogą Ci w realizacji.

Jako wysoce konkurencyjna drukarka online, Chilliprinting jest w stanie zaoferować plakaty drukowane w wysokiej jakości w niesamowitych cenach. Do wyboru jest osiem różnych rozmiarów, pięć rodzajów papieru wysokiej jakości oraz opcje jedno- i dwustronne. Dostępne są ilości od 10 do 20.000 plakatów, dzięki czemu możesz dostosować zamówienie do swoich potrzeb. Nie ma żadnych ograniczeń w realizacji Twojego projektu lub kampanii promocyjnej z naszymi opcjami masowego plakatu.

Nasze produkty do druku plakatów są już zoptymalizowane pod kątem doskonałej jakości w niezwykle konkurencyjnej cenie. Luzem plakaty są idealne, gdy masz napięty budżet. Aby pomóc Ci w realizacji kampanii drukarskiej lub projektu jeszcze bardziej ekonomicznego, zebraliśmy 12 najlepszych wskazówek, które pomogą Ci zaoszczędzić pieniądze, drukując masowe plakaty w ekonomiczny sposób.

1. Określ dokładnie, ile plakatów potrzebujesz

Im wcześniej poznasz dokładną liczbę plakatów, tym lepiej je wydrukujesz. W miarę postępów w marketingu, liczba ta może się zmieniać, ale tak długo, jak masz świadomość wszystkich czynników wpływających, możesz się łatwo dostosować. Znajomość absolutnego minimum jest dobra, ale pamiętaj, że optymalna liczba jest zazwyczaj powyżej tego. Posiadanie nieco więcej plakatów w ręku daje ci bufor na nieszczęścia. Znajomość Twoich wymagań poinformuje o następnym kroku.

2. Określ swoje cele

Aby uzyskać najlepszą wartość z masowego druku plakatów, musisz zadeklarować cel, który chcesz osiągnąć. Jeśli chcesz sprzedać plakaty, może to być minimalny zysk, jaki chcesz osiągnąć na każdej jednostce. Jeśli Twoje plakaty są przeznaczone do celów promocyjnych, najlepiej będzie, jeśli zrozumiesz, jak skuteczna była Twoja kampania, tj. liczba konwersji, przejęć, leadów, zapisów lub sprzedanych produktów. Zachowanie klientów może być trudne do zmierzenia, zwłaszcza gdy jesteś aktywny na kilku kanałach. Z czasem zbierzesz wartościowe dane na temat wydajności każdego nakładu, ale na najbardziej podstawowym poziomie, pomyśl o tym w kategoriach kosztu na sztukę. Porównaj bezwzględną minimalną ilość z większym nakładem druku: koszt każdego pojedynczego plakatu spada w przypadku zamówień o większej ilości i umożliwia dotarcie do szerszej publiczności. To równoważenie pracy - nie strzelaj do księżyca, ale niezależnie od tego, czy zajmujesz się marketingiem czy sprzedażą, na pewno wydrukuj wszystkie plakaty, których potrzebujesz na raz. Złożenie zamówienia na żądany wolumen spowoduje wzrost kosztów.

3. Rozsądnie rozdzielaj

Dystrybucja Twoich plakatów obejmuje listę klientów lub potencjalnych klientów, strategię targetowania oraz metodę dostarczania. Prawie nie zamierzasz sprzedawać każdego plakatu osobiście lub samemu przyczepiać ich wszystkich w miejscach, które są istotne dla Twojej docelowej grupy odbiorców, ale im więcej możesz zaoszczędzić na dystrybucji, tym lepiej. Jako marketer, ważne jest, aby rozciągnąć swoje dolary budżetowe w miarę możliwości i skierować swoją publiczność w miejscach, które są dla nich istotne. Znasz się na demografii, bo przecież masz tylko ograniczoną podaż plakatów. Upewnij się, że Twój zespół dystrybucyjny wykonuje świetną robotę robiąc je przed perspektywami, które mają znaczenie dla Twojej kampanii.

Jeśli sprzedajesz swoje plakaty lub po prostu potrzebujesz ich na imprezie, jak najszybciej wpisz koszty wysyłki do swojego ogólnego budżetu. Rozmiar (i waga) będzie tu odgrywać rolę i może faktycznie wpłynąć na Twoją decyzję, jaki dokładnie rozmiar plakatu zamówisz (patrz też poniżej). Usprawnij swoje koszty dystrybucji, sprawdzając z wyprzedzeniem szczegóły w usłudze mailingowej.

4. Wybierz odpowiedni rozmiar i opcje

Plakaty Chilliprinting są dostępne w ośmiu różnych rozmiarach i można wybierać spośród pięciu różnych rodzajów papieru. Dodatkowo, dostępne są opcje dla niestandardowych rozmiarów, choć trzeba będzie zaplanować za dopłatą. Tylko Ty możesz ostatecznie określić, jaki rozmiar i opcje są odpowiednie dla Twoich potrzeb, ale oto kilka wskazówek: czy Twój plakat próbuje się wyróżnić ze względu na rozmiar, czy też możesz przykuć uwagę ludzi standardowym rozmiarem i błyskotliwą konstrukcją? Czy trzeba będzie wysyłać plakaty, a jeśli tak, to czy jest jakiś rozmiar, który jest zdecydowanie tańszy do wysyłki? Wszystkie nasze papiery oferują doskonałą jakość, ale do promocji zazwyczaj wystarcza niższa gramatura. Wystarczy, że przekroczysz 100 funtów, jeśli twoje plakaty będą gotowe przez długi czas. Dwustronne wydruki mają oczywiście sens tylko wtedy, gdy wieszamy je w miejscach takich jak fronty okien.

5. Unikaj fotografii

Zdjęcia seryjne są pomocnym narzędziem, ale wymagają opłaty licencyjnej. Jeśli uciekasz się do darmowych zdjęć, będą one albo krzyczeć "zdjęcie stockowe", albo będą tak popularne, że inni (nad)użyją ich przed tobą. Fotografia rastrowa w ogóle ma mgliste poczucie znajomości, które zazwyczaj nie jest kojarzone z wielkim designem. Skup się na jednej głównej idei lub informacji na plakacie i zilustruj go prostą sztuką wektorową i przejrzystą typografią.

6. Skup się na swoim budżecie projektu

O sukcesie Twojego plakatu decyduje świetny projekt. Jeśli zatrudniasz projektanta, który się tym zajmie, zachowaj dwa budżety na druk i projektowanie rozdzielone. Powstrzymajcie się od kanibalizowania jednego za drugiego! Projektanci nie pracują za darmo; jeśli zapłacisz grosze, Twój plakat będzie wyglądał skromnie. Z drugiej strony, jeśli pozwolisz, aby projekt pochłonął Twój budżet na druk, Twój świetnie wyglądający plakat nie będzie w stanie rozwinąć pełnego efektu.

7. Zaprojektuj swoje własne

Biorąc sprawy w swoje ręce, możesz uwolnić ogromną część swojego budżetu. Projektowanie własnego plakatu wymaga jednak nieco więcej niż tylko umiejętności PowerPoint'a. Na szczęście dla Ciebie, jest tam wiele darmowych zasobów, z których możesz skorzystać. Czerp inspirację z wybitnych projektów plakatów i znajdź darmowy szablon, na którym możesz zbudować swój plakat. Pamiętaj: nie kopiuj czyjejś pracy, bo może cię to w końcu sporo kosztować.

8. Dostosuj swoje plakaty

Jako artysta, najłatwiejszą opcją dostosowania plakatu do sprzedaży jest posiadanie autografu. Wyraźny podpis jest możliwy na wszystkich papierach, ale jeśli masz zamiar stworzyć mieszane nośniki poprzez malowanie na plakatach, weź pod uwagę papier o wadze 120lbs lub większej. Jako marketer, możesz dostosować swoje plakaty, na przykład jako zestaw dla określonych lokalizacji, obszarów lub wydarzeń. Oznacza to jednak wyższe koszty produkcji ze względu na kilka mniejszych nakładów. Będziesz musiał określić, czy wyższy ROI jest tego wart. Alternatywnie, możesz wydrukować kod QR na swoim plakacie, który prowadzi do strony internetowej, zapisu do newslettera lub aplikacji eventowej i podzielić perspektywy w taki sposób, aby je konkretnie ukierunkować.

9. Save On Fonts

Po pierwsze, nie używaj zbyt wielu czcionek. Najlepiej jest trzymać go w jednym lub dwóch i różnicować za pomocą gramatur czcionek. Nie przeciążaj swojego plakatu zbyt dużą ilością typografii i zbyt dużą ilością krojów pisma. Profesjonalne czcionki również będą kosztować opłatę. Istnieje wiele odlewni czcionek, gdzie można uzyskać darmowe zamienniki czcionek, które będą wyglądać świetnie, ale zawsze sprawdzić licencję, aby zobaczyć, czy można go używać komercyjnie.

O serwisie

Bez obaw skorzystaj z naszego doświadczenia związanego z firmowymi gadżetami.

Jakie są popularne gadżety reklamowe?
Czy warto inwestować w firmowe gadżety?
Jak przyciągnąć klientów swoimi dodatkami?

Odpowiedź na te i inne pytania znajdziesz tylko u Nas.

 

Kontakt

kontakt@stylgraf.pl

Galeria