Kultowa komedia Office Space z 1999 roku bardziej niż cokolwiek innego zwróciła uwagę na znaczenie zszywaczy. W filmie nieśmiały pracownik biurowy Milton (w tej roli Stephen Root) jest niezwykle opętany swoim cenionym czerwonym zszywaczem Swingline. Zszywacz ten cieszy się tak dużą popularnością, że firma rozpoczęła produkcję czerwonych zszywaczy w 2002 roku (użyty w filmie zszywacz podpórkowy został pomalowany).
Zszywacz powierzchni biurowej sugeruje, jak ważne mogą być materiały biurowe. Aby każde wydajne biuro funkcjonowało jak dobrze naoliwiona maszyna, istnieje kilka podstawowych i niezbędnych materiałów biurowych, bez których nie można się obejść. Ta lista zestawia najbardziej użyteczne materiały biurowe.
1. Instrumenty piśmiennicze
Czasami może się wydawać, że nigdy nie znajdziesz długopisu, kiedy naprawdę go potrzebujesz. Dobrze zaopatrzone biuro powinno mieć stały zapas długopisów, ołówków, markerów (zarówno suchych jak i stałych) oraz zakreślaczy. Dodaj do tej listy gumki do ścierania, białe ołówki i uchwyty na ołówki. Liczne badania wykazały, że wielu pracowników przyzna się do zabierania ze sobą długopisów do domu z biura. Czy to przez przypadek, czy w inny sposób, długopisy na pewno znikną.
Weź to pod uwagę przy zakupie materiałów biurowych dla Twojej firmy i upewnij się, że wybierasz narzędzia pisarskie odpowiednie do charakteru pracy, którą wykonuje Twoja firma. Zamówienie markowych narzędzi do pisania z nazwą lub logo firmy przynajmniej poinformuje przyszłych użytkowników, skąd pochodzą te pióra i inne!
2. Wyroby papiernicze i podstawowe wyroby stacjonarne
Nawet w erze cyfrowej, kiedy wiele firm stara się utrzymać biura bez papieru, papier pozostaje stałym elementem codziennej działalności. Fizyczny akt pisania piórem i papierem został powiązany z funkcjami mózgu związanymi z kreatywnością.
Robienie notatek pomaga ludziom zachować informacje. Określ konkretne zapotrzebowanie na papier dla swojej firmy i pomyśl nieszablonowo. Czy Twoja firma potrzebuje spiralnych notatników, podkładek do pisania, podkładek pod wiadomości telefoniczne, notatników kieszonkowych, papieru do drukarek laserowych, papieru do kopiowania, czy stacjonarnych z firmowym papierem firmowym? Dąż do znalezienia równowagi, która najlepiej zaspokoi Twoje potrzeby, przy jednoczesnym poszanowaniu kosztów środowiskowych niepotrzebnych odpadów papierowych.
3. Spinacze do papieru
Szacuje się, że na przestrzeni lat wyprodukowano ponad 60 typów spinaczy do papieru, dostępnych w wielu rozmiarach. Dziś są to spinacze do segregatorów, przywieszki skarbcowe, spinacze do buldogów, mosiężne zapięcia i wiele innych. Weź to pod uwagę przy wyborze. Nawiasem mówiąc, największy na świecie spinacz do papieru (o długości 45 stóp!) został zaprezentowany w Kipling, Saskatchewan, Kanada w 2007 roku.
4. Klej i kartki klejące
Żadne biuro nie powinno mieć ochoty na inne podstawowe materiały wiążące, takie jak klej, taśma, gumki, zszywki, zszywacz, łączniki, klej, sztyfty kleju, cement gumowy, szpilki i kciuki. Trzymaj swoją szafę z artykułami biurowymi dobrze zaopatrzoną w te podstawy i monitoruj swoje zapasy tych artykułów co miesiąc, abyś wiedział, ile z każdego z nich zamówić w przyszłości.
Oryginalna notatka Post-it® została wprowadzona w 1977 roku, co sprawiło, że wyobrażenie sobie, jak biura radzą sobie bez nich, stało się trudne. Obecnie nuty samoprzylepne występują w różnych rozmiarach, kolorach, kształtach, grubościach i wielu innych.
5. Materiały organizacyjne
Specjaliści od informacji biznesowych z pewnością preferują udostępnianie materiałów w formie cyfrowej, dlatego też należy pamiętać o tym, aby przechowywać tylko najważniejsze informacje. Popularne materiały do segregowania obejmują teczki manilskie, teczki wiszące, teczki kieszonkowe, etykiety na teczki, przekładki, zakładki oraz szafki na teczki lub pudełka bankowe. Okładki raportów i trójpierścieniowe segregatory pomagają również firmom w utrzymaniu porządku.
6. Tablice!
Tablice suchościeralne, plansze, tablice plakatowe, tablice wizyjne, tablice tackowe, tablice białe i do robienia list przydają się przy próbach dzielenia się informacjami w biurze lub na spotkaniu.
7. Nożyczki
Niezależnie od tego, czy otwierasz pudełka, tniesz papier, czy robisz kokardkę, każde biuro potrzebuje nożyczek!
8. Dostawy pocztowe
Bez względu na wielkość firmy, poczta jest krytyczną częścią działalności biznesowej. Zachowaj niezawodne zapasy kopert listowych, katalogowych, wyściełanych kopert, etykiet wysyłkowych, papieru wysyłkowego, folii bąbelkowej, taśmy uszczelniającej i innych materiałów wysyłkowych.
9. Identyfikacja Dostawy
Tabliczki z nazwiskami, wizytówki, wizytówki, a nawet identyfikatory imienne dla odwiedzających są ważne dla organizacji biura.
10. Materiały czyszczące
Nawet jeśli masz profesjonalny serwis sprzątający, wszędzie tam, gdzie jest dużo ludzi, zabrudzą się. Przygotuj się na podstawy, trzymając pod ręką podstawowe środki czyszczące. Powinno to obejmować środki do czyszczenia łazienki i kuchni, a zwłaszcza mydło do rąk i chusteczki dezynfekujące. Trzymaj również pod ręką gumowe lub jednorazowe rękawice.
11. Torby na śmieci
Śmieci i worki do recyklingu pomogą w usuwaniu wszelkich nieoczekiwanych odpadów z biura, zwłaszcza dla grup roboczych. Zachowaj stały zapas każdego z nich i budżet na ich regularną wymianę.
12. Chusteczki i ręczniki papierowe
Pomyśl o podstawach wymaganych w Twoim domu i wszędzie tam, gdzie jest to uzasadnione, zaoferuj niektóre z tych artykułów w magazynie. Chusteczki, ręczniki papierowe, a nawet serwetki są czymś więcej niż tylko uprzejmością dla gości i pracowników. Pomagają kontrolować rozprzestrzenianie się zarazków w biurze. Umieść kilka pudełek z chusteczkami w całym biurze.
We wszystkich materiałach biurowych liczy się jakość. Stare powiedzenie "kupuj tanio, kup dwa razy" ma zastosowanie w artykułach biurowych. Wysokiej jakości materiały stacjonarne i biurowe sprawiają, że pracownicy czują się doceniani i mogą poprawić morale firmy. Artykuły biurowe zwrócone w stronę klienta mogą również rzutować na wizerunek Twojej firmy. Długoletnie, godne zaufania marki i produkty często wyróżniają się jakością. Doświadczeni kierownicy biur sprawdzają produkty przed zakupem w ilościach.